Skip to main content

Luahan hati Puteri Nur...

Salam Semua..d sini saya ingin mengambil kesempatan untuk menyatakan bahawa ada sebabnya kenapa saya tidak boleh berbicara terus dengan pesakit atau sesapa..Saya seorang Perawat dan ramai pesakit yang tidak dapat melihat saya apabila saya keluar dari kereta mereka hanya melihat cahaya....ada juga yang sedang dalam kerasukan dan terus sujud sembah pada saya yang mana agak menyedihkan kerana kita semua sama saja d sisi Allah..ada juga yg terus memanggil saya Tuanku..kesakitan dgn cahaya dan juga mahkota saya yg mana saya pun tktau..segala kes rawatan pihak kami rakam demi keselamtan dan juga bukti.Saya merawat ke akar umbi..bukan tarik kuar sahaja..saya berurusan ke mana mereka harus pergi..matikan perjanjian seluruh keturunan..matikan perjanjian sihir..mematikan sihir saya akn reverse prosesnya bagaimana sihir ratusan tahun itu d hntr..Dalam proses itu saya tidak boleh behubung dgn pesakit kerana Jin Jin ni ada yg menyerang semula..bukan serang saya tetapi serang emosi pesakit..tiba tiba membenci saya dan tidak boleh mendgr nama saya..

Saya tidak pernah merasa ada kelebihan pada diri..segalanya anugerah dari Allah yang saya rasa wajar saya membantu manusia yang memerlukan..dengan izin Allah subhnana wataala jua..

Saya dari kecil d benci manusia..saya redha..saya buat hal saya..saya panjat pokok pokok manggis d kg..berendam d sungai..alam dan haiwan adalah teman rapat saya dan Allah sentiasa ada..

Setelah bertahun tahun merawat saya dah amat faham phychology jin jin n iblis ni..ramai manusia punya pendamping..mereka akan benci dan tidak boleh berdekatan dgn saya..mereka akan dgn mudah menabur fitnah dan bebagai2 lagi..bagi saya,Allah ada..akhirat menanti..mengumpat mengata buruk ttg sesama manusia bukankah dosanya amat besar dan tidak akan terampun dosa selagi tidak dapat kemaafan dari manusia yg kita umpat? 

Saya hanya Ibu Tunggal yg begelut setiap hari menyara anak anak sendirian..kehidupan saya hanyala menjaga solat 5 waktu..lebihkan amal ibadat jika mampu..merawat adalah pekerjaan tetap saya..niat saya hanya satu..kerana Allah..entah esok lusa nyawa saya d ambil..Saya ampunkan mereka yang menfitnah saya..saya redha..Allah subhana wataala melihat pada hati..bukan pada nama pada Title,pangkat atau darjat atau rupa..

Bersederhana la dalam segalanya..tawaduk sentiasa..kita hanya hamba Allah d mana kita semua tetap akan d himpukan d padang Masyhar..

Comments

Popular posts from this blog

Kebenaran mengenai Bunian

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Wallahi,wabillahi, dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih, Maha Penyayang. Tiada Tuhan melainkan ALLAH, dan MUHAMMAD adalah UtusanNya. Sesungguhnya, sebelum ALLAH menciptakan Adam ‘alaihissalam, para Malaikat mempersoalkan keputusan itu. Peristiwa ini dicatatkan dalam ayat 30 surah Al-Baqarah,

“Dan (ingatlah) ketika Tuhanmu berfirman kepada Malaikat; “Sesungguhnya Aku hendak menjadikan seorang khalifah di bumi”. Mereka bertanya (tentang hikmat ketetapan Tuhan itu dengan berkata): “Adakah Engkau (Ya Tuhan kami) hendak menjadikan di bumi itu orang yang akan membuat bencana dan menumpahkan darah (berbunuh-bunuhan), padahal kami sentiasa bertasbih dengan memujiMu dan mensucikanMu?”. Tuhan berfirman: “Sesungguhnya Aku mengetahui akan apa yang kamu tidak mengetahuinya”.

Lalu diciptakanlah Nabi Adam daripada tanah yang telah diambil oleh para Malaikat daripada seluruh pelosok Bumi. Setelah Nabi Adam diciptakan, ALLAH subhanahu wata’ala telah mengarah…

Kebenaran tentang Puteri Nur

Assalamualaikum, dengan izin Allah kita bersua lagi. Saya pelik kerana sering dimarahi dengan teruk oleh Puteri Ratna kalau saya tak jaga Puteri Nur betul-betul. Puteri Ratna tak izinkan Puteri Nur bersendirian kerana katanya terlalu banyak jin kafir dan iblis ingin memusnahkan Puteri Nur. Pada mulanya saya tak faham, kenapa sampai dia kata kalau sekali lagi saya tak jaga Puteri Nur betul-betul, dia akan bawa Puteri Nur pulang ke Alamzara. Sehingga pada satu hari, Puteri Ratna memerintahkan supaya Puteri Nur dibawa ke sebuah kawasan air terjun. Di sana, Puteri Ratna telah membuka rahsia sebenar siapa Puteri Nur.

Puteri Nur rupanya waris terakhir Putera Sarayana, kekanda kepada Puteri Ratna. Dia sebenarnya kacukan Manusia dan Bunian! Jasad Puteri Nur adalah manusia, tetapi dia diselaputi cahaya berwarna putih iaitu cahaya Bunian. Mereka yang telah dibuka hijabnya boleh melihat cahaya ni. Begitu juga dengan ulama yang pernah merawat Puteri Nur. Mereka tahu siapa dia sebenarnya. Kejadia…

Perihal Bunian

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. AlhamduLillah, dengan Kehendak Allah Subahanu Wata’ala, kita bersua lagi. Saya Haji Muhammad, digelar Panglima Bentara Tujuh, penjaga dan Bentara kepada Puteri Nur, warisan terakhir Bunian-Manusia. Di Alam Bunian atau Alamzara, Puteri Nur adalah waris terakhir Raja Segala Raja-raja Bunian yang juga merupakan satu-satunya Manusia kacukan Bunian. Saya telah diisytiharkan sebagai Perantara bagi Para Raja-raja Bunian melalui Puteri Nur. Tugas saya selaku pemerhati dan pencatat yang merakam segala yang berlaku kepada Puteri Nur dan apa yang disampaikan kepada saya oleh Para Bunian. Maklumat ini kemudiannya akan disampaikan kepada Manusia supaya dapat merungkaikan segala salahfaham dan tanggapan yang tidak benar mengenai Para Bunian.

Kita selalu mendengar dan membaca pelbagai kisah mengenai Alam Bunian dan Alam Jin. Ada yang mengatakan bahawa Bunian adalah hasil perkahwinan antara Manusia dan Jin. Ada juga yang mendakwa bahawa Bunian adalah Iblis d…