Skip to main content

Salam bertemu kembali

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Alhamdu Lillahi Rabbil'alamin, wabihi nasta'in, lahaulawala quwata illa billah...

Setelah sekian lama tidak bersuara di ruangan fb ini, saya dengan ini membuka semula ruangan ini kepada pesakit-pesakit yang memerlukan bantuan. Maaf dipinta kerana sebelum ini saya terikat dengan beberapa urusan peribadi dan alami.
Puteri Nur merawat pesakit dari semua bangsa dan pegangan agama dengan hanya menyentuh tangan (berlapik bagi yang bukan muhrim) dan beliau dapat melihat apa yang mengganggu atau mendampingi pesakit. Kerapkali juga apa yang berada di dalam pesakit akan bersuara untuk berkomunikasi dengan Puteri Nur. Beliau juga merawat penyakit-penyakit medical dan psychological dengan caranya yang tersendiri.
Kebanyakan kes sihir yang kami rawati, merupakan kes sihir-sihir warisan ratusan tahun dahulu. AlhamduLillah, anugerah Allah subhanahu wata'ala, Puteri Nur dapat mengesan dan melihat bagaimana sihir lama tersebut dibuat, dan dengan izin Allah, dapat mematahkannya dengan reverse process how it was done hundreds of years ago. Sekiranya sihir ini tidak dipatahkan, maka ianya akan diwarisi oleh generasi seterusnya.
InsyaAllah, segalanya berlaku dengan izin dan kehendak Allah Subhanahu Wata'ala...

Berikut adalah rakaman suara terbaru dari Puteri Sari. Di harap anda dapat mendengar rakaman ini dengan fikiran yang terbuka dan semoga secebis maklumat ini dapat sedikit sebanyak membuka fikiran kita... siapakah diri kita... tanggungjawab kita kepada Allah subhanahu wata'ala. Janganlah kita menganiaya dan memfitnah sesama makhluk, kerana dari Allah kita datang dan kepada Allah kita dikembalikan.

Wallahu a'lam...

video

Pautan YouTube:






Comments

Popular posts from this blog

Kebenaran mengenai Bunian

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Wallahi,wabillahi, dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih, Maha Penyayang. Tiada Tuhan melainkan ALLAH, dan MUHAMMAD adalah UtusanNya. Sesungguhnya, sebelum ALLAH menciptakan Adam ‘alaihissalam, para Malaikat mempersoalkan keputusan itu. Peristiwa ini dicatatkan dalam ayat 30 surah Al-Baqarah,

“Dan (ingatlah) ketika Tuhanmu berfirman kepada Malaikat; “Sesungguhnya Aku hendak menjadikan seorang khalifah di bumi”. Mereka bertanya (tentang hikmat ketetapan Tuhan itu dengan berkata): “Adakah Engkau (Ya Tuhan kami) hendak menjadikan di bumi itu orang yang akan membuat bencana dan menumpahkan darah (berbunuh-bunuhan), padahal kami sentiasa bertasbih dengan memujiMu dan mensucikanMu?”. Tuhan berfirman: “Sesungguhnya Aku mengetahui akan apa yang kamu tidak mengetahuinya”.

Lalu diciptakanlah Nabi Adam daripada tanah yang telah diambil oleh para Malaikat daripada seluruh pelosok Bumi. Setelah Nabi Adam diciptakan, ALLAH subhanahu wata’ala telah mengarah…

Kebenaran tentang Puteri Nur

Assalamualaikum, dengan izin Allah kita bersua lagi. Saya pelik kerana sering dimarahi dengan teruk oleh Puteri Ratna kalau saya tak jaga Puteri Nur betul-betul. Puteri Ratna tak izinkan Puteri Nur bersendirian kerana katanya terlalu banyak jin kafir dan iblis ingin memusnahkan Puteri Nur. Pada mulanya saya tak faham, kenapa sampai dia kata kalau sekali lagi saya tak jaga Puteri Nur betul-betul, dia akan bawa Puteri Nur pulang ke Alamzara. Sehingga pada satu hari, Puteri Ratna memerintahkan supaya Puteri Nur dibawa ke sebuah kawasan air terjun. Di sana, Puteri Ratna telah membuka rahsia sebenar siapa Puteri Nur.

Puteri Nur rupanya waris terakhir Putera Sarayana, kekanda kepada Puteri Ratna. Dia sebenarnya kacukan Manusia dan Bunian! Jasad Puteri Nur adalah manusia, tetapi dia diselaputi cahaya berwarna putih iaitu cahaya Bunian. Mereka yang telah dibuka hijabnya boleh melihat cahaya ni. Begitu juga dengan ulama yang pernah merawat Puteri Nur. Mereka tahu siapa dia sebenarnya. Kejadia…

Perihal Bunian

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. AlhamduLillah, dengan Kehendak Allah Subahanu Wata’ala, kita bersua lagi. Saya Haji Muhammad, digelar Panglima Bentara Tujuh, penjaga dan Bentara kepada Puteri Nur, warisan terakhir Bunian-Manusia. Di Alam Bunian atau Alamzara, Puteri Nur adalah waris terakhir Raja Segala Raja-raja Bunian yang juga merupakan satu-satunya Manusia kacukan Bunian. Saya telah diisytiharkan sebagai Perantara bagi Para Raja-raja Bunian melalui Puteri Nur. Tugas saya selaku pemerhati dan pencatat yang merakam segala yang berlaku kepada Puteri Nur dan apa yang disampaikan kepada saya oleh Para Bunian. Maklumat ini kemudiannya akan disampaikan kepada Manusia supaya dapat merungkaikan segala salahfaham dan tanggapan yang tidak benar mengenai Para Bunian.

Kita selalu mendengar dan membaca pelbagai kisah mengenai Alam Bunian dan Alam Jin. Ada yang mengatakan bahawa Bunian adalah hasil perkahwinan antara Manusia dan Jin. Ada juga yang mendakwa bahawa Bunian adalah Iblis d…